2008. március 2., vasárnap

Vanilla Sky

Először is, elnézést kérek tegnap este azoktól, akik semmi rosszat nem szóltak, viszont távozniuk kellett, mert enyhén szólva felkúrtam az agyam. Persze, azoktól, akik felkúrták az agyam, nem kérek elnézést.

Csak hogy az öröm teljes legyen, reggel elaludtam a műszakomat. Minden másnaposság nélkül keltem, rekordsebességgel öltöztem, és jutottam be a TESCO-ba. Már éppen arcoskodtam volna magamban, hogy ilyen kis alvás után is milyen fitten dolgozom, amikor fél óra meló után olyan álmosság zuhant rám, hogy az hihetetlen. Egyfolytában bénáztam, elszakítottam a blokkokat, elejtettem a termékeket. Rá kellett jönnöm, hogy ezen a héten a leghosszabbat Athosznéknál aludtam, az is volt vagy 6 óra. Kellemetlen. Két óra után szóltam a diákvezetőnek, hogy jó, keressenek valakit helyettesnek, mert így ez nem megy.

Már úton volt a segítség, amikor megjelent három részeg punk, egy kanna Koccintóssal (amit ők asszem Coccerita koktélnak hívták, vagy valami ilyesminek) és a következő párbeszéd zajlott le:

Punk: "Majdnem kibasztak minket a boltból az előbb!"
Zola: "Miért?"
Punk: "Én nem értem miért, mi csak a pontyokat akartuk megsimogatni..."

...

Hazaértem, letusoltam, és aludtam pár órát. Mikor felébredtem, kimentem kicsit sétálni, és olyan szép idő volt, hogy az égre nézve nekem azonnal a Vanilia Égbolt jutott az eszmbe. Ücsörögtem is egy kicsit az udvaron Kozellal.

Mellesleg, csak hogy szebbé tegyük a napot: a pendrive tönkrement. Gyakorlatilag használhatatlan.

Mert megérdemlem.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Írjá' cikket! :-)

stark írta...

ÚÚÚÚ, bazz, tegnap pedig még eszembe is jutott. Na, még ma tényleg megírom... persze csak Use of után:D