2008. március 30., vasárnap

Itt a tavasz, dagad a...

Arcomon Steven Segal-i rezignáltsággal vettem tudomásul, hogy vége van ismét egy szünetnek, úgy, hogy semmi érdemleges nem történt, leszámítva a Benedekbulit szerdán, mely fergetegesre sikerült, mivel Schoblochert megbaszták a kutyák. Ja, meg volt egy buli Diánál, ami simán jól sikerült, pedig be se rúgtam, ellentétben Előddel és Petivel, akik távozásomkor már négy dimenzióban fetrengtek.

Félelmetesen szar volt az idei locsolás, de hát ezt már mondtam...

Szóval ma back to Szeged, reunion a szegedi társasággal, és Shadowrun, de ha megint nem lesz senki, akkor bizisten szankciók lesznek.


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sztem a bulim is simán befér a "semmi érdemleges" kategóriába, viszont pénteken qrva jó minimálparty volt, jobban élveztem, mint a sajátomat:-)

Cica írta...

Szerintem egész jó Shadowrun kerekedett tegnap este.
Szoros volt, kb most igazán életveszélyes, de szó szerint.
Pont ezért nagyon izgi.
ps:
De jó, azoknak, akik tudták élvezni a tavaszi szünetet.