2008. március 17., hétfő

The night of the living cat

Még arra emlékszem, hogy Bennyék elkezdtek Final Fantasyt nézni. Aztán elaludtam.

A következő kép az, hogy ahogy kinyitom a szemem, egy macska ül a lábamon. Aranyos volt, aztán megindult az ágyon, egyenesen az arcom felé. (Ide most képzeljétek a Cápa zenéjét)

Nagyon cuki dolog egy dörgölőző macska, kivéve, amikor a pofádat választja felületnek. Nagyon szépen megkértem rá, hogy hagyjon békén. Aztán kidobtam.

Egy jó órával később meg arra ébredek fel, hogy a térdembe karmol. Elhessegettem. Erre belekarmolt a seggembe. Rossz belegondolni, hogy mit csinált volna, ha a Loch Ness-i közelébe kerül...

A másik macska meg Cica ágyáról nézte a jelenetet.

Miután sikerült belémaprítania, két perccel később már megint az arcomon próbált aranyos lenni. Közben a dorombolása olyan volt, mint egy üresbe tett Trabant hangja. Biztos indulni akar a választásokon, ezért olyan kedves hozzám. Szavazatért kuncsorog.

Arra szavaztam, hogy legyen becsomagolva a takarómba, és hagyjon békén.

És lőn...

Nincsenek megjegyzések: