2008. március 24., hétfő

Happy Fucking Easter

Hát, még egy ilyen szar húsvéti locsolásom sem volt. Vagy be se engedtek minket, vagy a Földes nyitott ajtót, és nem akarta, hogy meglocsoljuk, vagy már otthon se voltak az érintettek.

Külön köszönet Rékának, aki még egy köszönést se pazarolt ránk, csak kiszólt egy résen, hogy várjunk egy kicsit, aztán nem jött ki. (Breaking News - Nem, a résen nem ő szólt ki)

Lehet, hogy mostantól hagyom a faszomba ezt az ünnepet is, mint a karácsonyt, mert kurvára nincs kedvem még egyszer a semmiért körbecsámpázni a városon.

Mellesleg a világ legjobb locsolóverse, by Benny: "Itt van a kölni, meg foglak ölni!"

15 megjegyzés:

stark írta...

Ja és még valami!: Szerepjátékosok! Tessék blogspot fiókot csinálni, és kommentelni vele a Jaccunk-on, hogy tudjam küldeni a meghívókat!

Névtelen írta...

Mi az,hogy kiszóltam,hogy várjatok?? te miről beszélsz?! Én még véletlenül sem mondtam ilyet. Eszembe sem jutott ,hogy lemenjek. Mivel aludtam,és nem fogok felkelni azért,hogy leöntsetek 10l szódával. És mondtam a bátyámnak is,hogy nem fogok lemenni,és ide ne gyertek. Ha ezt nem tudjátok felfogni az nem az én bajom. Kár,hogy elképzelhetetlennek tartjátok,hogy ez valakinek nem jön be..

stark írta...

A helyzet, valaki nekünk kiszólt, hogy várjunk egy kicsit. Lehet anyukád volt, de mi azt hittük, hogy te.

Tudod, Réka, az a helyzet, hogy a locsolás nem kötelező. Nem, nem volt kötelező téged lelocsolni, csak tudod akik locsolni mennek, azok korán kelnek, és egész délelőtt a városban mászkálnak, ami azért elég fárasztó, főleg úgy, hogy szarnak is az ember fejére.

Tudod van olyan alapvető udvariasság, hogy ha tudom, hogy azok a srácok a fél várost átszelték, hogy idejöjjenek, legalább leköszönök, és megmondom nekik, hogy bocsi, de most ehhez nincs kedvem/hangulatom/türelmem. Szerintem én és Előd megértettük volna, max a bátyád akarta volna megtenni mindenáron, de ő meg le lett volna állítva.

Így viszont csak el lettünk küldve a picsába, amit légyszives, hadd vegyek már egy kicsit zokon.

Adalék az, hogy én/mi meg 6 órakor keltem/keltünk. Meg ne sajnáljalak, hogy valaki fél 10-kor téged öt percre felébreszt.

stark írta...

Különben is bazz, évente csak egyszer van húsvét. Elődnél még kölni is volt, hátha...

Mykee írta...

Pont ezért nem mentem.

Amúgy kedves Zola... igazán belinkelhetnéd az én blogom is oda oldalra, nem sértődnék meg. Kettő is van ám:

http://moviesbymykee.freeblog.hu/ - ez a filmes blogom.

http://www.stuffbymykee.blogspot.com/ - ez meg az amiben mindenféle hülyeségről írok.

Névtelen írta...

Sajnálom,hogy ennyit fáradtatok,de én közöltem nem egyszer,hogy ide ne gyertek.

Mykee írta...

Meg akkor azt is elmondhatnád, hogy lehet linket kirakni. Én is ki szeretnék tenni pár embert.

stark írta...

Na, figyi Réka, most nem kezdek el veled megint blogon vitatkozni, mindjárt írok msn-en. Mykee, türelem, mindjárt intézek mindent:D

Névtelen írta...

Azok a nők, akik most "utálom a locsolást" felkiáltással nem engedik be a locsolókat, majd akkor fognak sírni, amikor már TÉNYLEG nem megy hozzájuk senki locsolni...

Névtelen írta...

Nemcsak locsolni nem fognak ahhoz menni, aki húsvétkor nem engedi be őket...-"zárójel" bezárva.

Névtelen írta...

Az lehetett a Réka baja, hogy nem mutattátok meg neki a locsolósotokat.

Cica írta...

Nekem ennél lazábban telt a húsvét, ugyanis nem jöttek locsolók.
Na jó húgom pasija, meg a bátyám meglocsolt.
Én se szeretem a húsvétot és a locsolás se favorit, de ha már van egy kedves ismerősöm, barátom, aki veszi a fáradságot és eljön hozzám, akkor be szoktam engedni.
Bár ha szódás akció lenne, kb lenne megtorlás utána hehe...

Névtelen írta...

Athosznak van igaza

stark írta...

Na, azért nézzünk szembe a tényekkel: Cicát szerintem nem mernénk szódával meglocsolni...

Aha, szóval akkor egyszerűsítsünk; Rékához csak az mehet locsolni, aki megmutatja a farkát?:D

Cica írta...

hehe...

Hogy neked mennyire igazad van Zola, még soha senki nem locsolt meg így.

Aki merészelné annak kész örömest adnék egy néhai előnevet *evil smile*