2008. június 10., kedd

The prisoner of the room...

Lassan kezdem magam úgy érezni, mint a Silent Hill 4 főszereplője, aki nem tudja elhagyni a lakását. Igaz, engem nem egy természetfeletti hatalom tart ott, hanem a lustaság.

Ma reggel kemény 5 órás alvást magam mögött hagyva arra keltem fel, hogy tulajdonképpen nincsen ruhám. Vagyis volt tiszta zokni, tiszta gatyesz, tiszta nadrág, csak hát felsőm nem volt.

Azaz volt:
- tandíjas fehér póló, amit hajnalban, a Schwarzenegger karrierjéről szóló film nézése közben leettem sólettel.
- A systemes pólóm, amit már harmadik napja viselem, és büdös.
- Egy vékony, hosszúujjú garbó, amiben ha megjelenek vizsgázni, akkor narkósnak néznek.

A büdös mellett döntöttem. Nagyon épületes látványt és illatélményt nyújthattam, főleg, hogy a hajam olyan kócos volt, mintha egy vad orgiáról jöttem volna, amelyen rajtam kívül 9 fáradhatatlan thaiföldi nimfomán vett részt.

A vizsga végülis jól sikerült. A kijelölt negyvenöt perc helyett tizenöt perc alatt végigrohantam rajta, és négyes lett (még két-három pont és ötös, grrr...)

Aztán hazaértem, és megkértem Cicát, hogy kurva gyorsan mutassa meg, hogy hogyan működik a mosógép.

Kurva gyorsan megmutatta, szóval most vannak tiszta ruháim. Mellesleg 2-es lett a fonetikám, azaz nem fognak kirúgni az egyetemről, de azért újra meg akarom próbálni a vizsgát, hogy csak legyen meg a 3-as. Egész jól állok.

Ja, és még valami. Mindig ügyeljetek, hogy a napi táplálkozás ne egy croissantból, egy csomag sós mogyoróból, és két liter kólából álljon, mert kibaszott kemény gyomorgörcsöket bír okozni.

Zola egészségügyi félóráját hallották.

3 megjegyzés:

Cica írta...

Na jó, lassan nem is tom miért olvasom a blogod, amikor kb állandó mellékszereplő vagyok a bejegyzésekben, vagyis már rég tudom, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben... hehe.

stark írta...

Aha, főleg, hogy most is itt ülsz mögöttem a TIK-ben...:D

Cica írta...

Na ja előfordul az ilyen... hehe :D