2008. június 25., szerda

Félelem és Reszketés a Negyedik Emeleten

A mikró hatalmasat szikrázott és reccsent. És aztán zavartalanul működött tovább. A probléma az, hogy lejárt az időzítés. Na, bassza meg.

Reggel (kivel viccelek; délután 1-kor) tusoltam, és erre barna víz kezdett el folyni a tusolóból. Ráadásul este folyamatosan arra ébredtem, mintha valami mászkálna az ablaknál. Reggel hatig nem bírtam rendesen aludni, akkor is csak azért, mert lehűlt annyira a levegő, hogy ne érezzem úgy magam, mintha egy acélkohóban ülnék, éppen a hevítés kellős közepén.

Ennyit a panaszokról. Van munkám a nyárra, a halászléfőzőn fogok tüsténtkedni, aztán valami vállalkozónak leszek a terhére az építkezéseken és a csomagolómunkában Szegeden. Álláskeresésre mindenkinek javaslom a Déli Aprót.

Lassan egyébként elkezdhetnénk szerepjátékozni...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha a szegedi mikró szar, használd az enyémet, amíg nem megyünk érte (hamar, hamar, tényleg:-)).

Mykee írta...

Mikor egyszer régen, még a tanuló éveim alatt másnaposan mentem dolgozni a konyhára, megkértek, hogy tegyek be egy adag rizst a mikróba. Én betettem egy tányér száraz, főzetlen, frissen kibontott rizst. A tányér az műanyag tányér volt amiből reggel gabonapelyhet ettem és a kiskanál még az alján volt. Természetesen ezt nem vettem észre. A rizs beleintegrálódott a kanálba, a kanál a tányérba a tányér pedig a mikróba. Akkor volt az első alkalom, hogy majdnem kirúgtak. Régi szép idők. Ez csak a mikrós dolog miatt ugrott be. PEdig azt hittem már elfelejtettem....

stark írta...

Hát, azt hiszem Mykee jogosult a 2008-as Tájfún díjra, ugyanis ilyet még én sem csináltam...:D