2008. október 5., vasárnap

I can bend time and space

Legalábbis ez az érzésem támadt ma reggel, amikor a Benedekék udvarából hirtelen a saját ágyamban találtam magam. Durvábban teleportálok, mint Hiro.

A poén nem ez, hanem az, hogy a kezem - leginkább az ujjaim - véres volt, és akárhogy nézem, nem találok magamon sebhelyet. Amikor kimentem a fürdőszobába, kiderült, hogy a szám is véres.

Könyörgöm, valaki nyugtasson meg, hogy az egésznek nincs köze egy menstruáló nőhöz. Már csak a vérfoltok elhelyezkedése miatt is. (Nem, a farkamon speciel nincs vér).

A másik eshetőség még az, hogy agyonvertem és felfaltam valakit az este. Lehet én vagyok a werewolf. (Telihold volt?)

Valaki egyébként elmesélhetné, hogy mi történt tegnap este. Még rémlik az, hogy nyomultam egy nőre a Strongban - és itt jön a szörnyű gyanú a menstruációs váladékkal kapcsolatban - meg még arra is, hogy a Hataláékkal a Hot Chocolate örömeiről beszélünk. Az még tisztán megvan, hogy a Földessel megígértettem, hogy ír nekem egy postot a blogba arról, hogy el kell földelni Tomcatet. Meg még vannak halvány villanások a Benedektanyáról.

Lapzárta után érkezett:
Felhívtam több embert, az biztos, hogy a Strongban a nővel - akinek mellesleg az arcára sem emlékszem - nem történt semmi, és az emberek amikor legutoljára láttak, még vér se volt rajtam. Vagy a Benedekéknél történt valami, vagy az úton hazafelé. Minden információt megköszönök.

2 megjegyzés:

Cica írta...

"There are things that are better left forgotten neonate."
Maximilian Stauss

Gondoltam ez ideillő, tényleg vannak olyan dolgok, amiket jobb nem tudni.
(bocs, ha rosszul írtam a Tremere nevét)

stark írta...

hehehehe

Asszem Straussnak hívták, de nem biztos...