2008. október 5., vasárnap

Régi emlékek...

Mellesleg a multkoriban - nem tudom miért - eszembe jutott az a szitu, amikor egyesek ki akarták dobni Szilvit a szerepjátékos csapatból, és többen meg ebbe hallgatólagosan beleegyeztek. Persze én nem, inkább felvetettem, hogy beszéljünk vele, aztán persze szavaztunk, hogy mi legyen. A végén nem lett Szilvi kiutasítva, és én beszéltem vele.

Átfutott mostanában az agyamon az a gondolat, hogyha valamiért a társaság nemkívánatosnak tartana egy-két helyen, akkor lenne-e valaki is, aki megpendítené, hogy beszéljenek velem, vagy csak simán megtennék azt, amit a Szilvivel akartak, és a hátam mögött szavaznának rólam, mint egy ócska valóságshowban.

Természetesen, én csupa egyenes és őszinte emberrel barátkozom, bizonyára lenne, aki pártomat fogná.

Igaz?

Nincsenek megjegyzések: