2008. október 30., csütörtök

Éjszakai hazaút

Benedekéktől vicces dolog részegen hazamenni. A tanyától a belvárosig az ember elmegy annyi para helyszín mellett, hogy abból le lehet forgatni 3 teljes évadnyi Supernaturalt. A közeli Csupor sörözőből még szörnyeket is lehet szerezni.

Mikor hazaértem, öcsém szobájában kellett aludnom, mert a Laci húga az én szobámban aludt - mivel az kicsit kulturáltabban néz ki, mint az öcsém szobája. Öcsém megérkezett, közölte, hogy büdös vagyok, és ezért inkább anyám ágyában aludt.

Földes meg benyitott az éjszaka közepén, és közöl velem valami nagy igazságot a nőkkel kapcsolatban. Már nem emlékszem, hogy mi volt, és arra sem, hogy a Földes hogy a faszomba került oda.

De legalább nem vagyok másnapos, lehet azért, mert az a két nagy tányér paprikás, amit bezabáltam este, megvédett.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mit akarsz, ezúttal legalább nem folyt a véred...:-)


"Földes meg benyitott az éjszaka közepén, és közölt velem valami nagy igazságot a nőkkel kapcsolatban." - döbbenet:-))))))))))))

stark írta...

Na igen, emmán igaz.:D

ThyGeeEph írta...

szerintem az a paprikás amit ettél az inkább vaj volt

Névtelen írta...

Apám nevében kikérem magamnak:-)

Mykee írta...

Mi ez a gyurcsányos ikon már? Nagyon csúnya... szerintem fel is lehetne jelenteni közbotrány okozásért vagy valami ilyesmi.

stark írta...

Most mi bajod vele, szerintem vicces...:D

ThyGeeEph írta...

szerintem én a májki helyében kinagyítanám az ÉN képem és azt nézném meg..

Zola... mérvan az hogy multkor mikor ottvoltunk és ti gyűrűkurátnéztetek mimeg a nappaliban ittunk csak vajat találtak amit még úgyahogy ellehetett volna fogyasztani?

stark írta...

Azért, mert öcsém is meg én is hulladékul állunk anyagilag, így spórolunk. Ebben az is benne van, hogy ritkábban eszünk...

ThyGeeEph írta...

V-A-J