2008. május 25., vasárnap

Vodka House

Tegnap lekéstem a buszt, és a faszomnak volt kedve az estivel menni.

Helyette átjött Irmo, és megnéztük Cica meghatározhatatlan édes alkoholfajtájával (szutyok névre hallgat) és egy üveg vodkával House-t néztünk.

Azazhogy az alkoholt inkább Cica és én fogyasztottuk, Irmo a kanapén aludt. Mindenesetre, fél egyig néztünk House-t. Másnap délután fél egyig. Cica már kezdett érdekes mondatokat fogalmazni, mire elindultam.

Úgy, hogy az ember fél órácskát aludt, furcsa buszozni. És megvilágosodtam; a vodka tényleg jobb őszibaracklével, mint naranccsal.

Ez legalább akkora megvilágosodás volt, mint amikor Földessel álltunk a szegedi buszmegállóban. Földes egy kék Levi's polót viselt, és akkor döbbentem rá, hogy hova lett úgy fél éve a kék Levi's pólóm.

8 megjegyzés:

Cica írta...

Összesen 30 óráig voltam fenn akkor.
Messze a rekordtól, de nem rossz.
House után nekem még következett egy V for Vendetta, egy Irmó meglátogatás, majd egy Sweeney Todd.
Filmtéren nosztalgiáztam

stark írta...

Tegnap este viszont megdőlt szerintem egy rekord: most kellett megölnöm egy este alatt a legtöbb szobádba repült állatot.:D

Cica írta...

Szerintem is, de a napi átlag akkor is a fél tucat, vagy több?

ThyGeeEph írta...

döntsük meg a magunkbanbeszélés világrekordját.

Cica írta...

Igen lassan betelik a Guinnes, de mindig ki lehet találni valami új marhaságot, amiből rekord lehet XD

Mester Úr írta...

Én saját rekordot döntök: egy órában hányszor tudom kimondani, hogy "nyá" :DD

Cica írta...

Igen, valóban Guinnes-hez méltó XD

stark írta...

The most "nyá" in one hour.:D

Már látom a Szabi csókosgyatyás fotóját a legújabb Rekordok könyvében:D