2008. május 14., szerda

Day of Döbbenet

Először is szomorúan kell bejelentenem, hogy Kozel, a macska, feltehetőleg már eltávozott az élők sorából, ismeretlen eredetű belső vérzésnek köszönhetően. Vagy csak nem tudta feldolgozni a traumát, amit az okozott, hogy az Athoszék megmutatták neki a faszukat.

Ma viszont engem is ért egy komoly sokk, még most is alig bírok kilábalni belőle. Bementem az English Foundation órára, hogy beírassam a jegyet. Amolyan esélytelenek nyugalmával várakoztam, tudván, hogy mivel a múlt héten a meglepetés Final Testre nem tudtam készülni, ezért a jegyem nem lehet kétséges.

Az órán a tanár ki is osztotta a teszteket; 3 ponttal maradtam le a négyesről. Az egész félévi teljesítményemet 3-asra értékelte. Már be is lett írva az indexbe, bizony. Jól kezdődik ez a vizsgaidőszak, csak tartsuk így a tendenciát.

2 megjegyzés:

Mykee írta...

Gratulálok Zola, csak így tovább.

Részvétem Kozel miatt, bírtam azt a cicát. Szegényke :(

Cica írta...

Mázlista a jegyed miatt, de ezt már mondtam...
A fene már elmesélted személyesen.
Minek is kommentelek, nem mondok semmi újat.