2008. február 20., szerda

TESCO, sorbanállás

Ki ne ismerné a dugó-téri kis TESCO-t!? Alig fél órája voltam ott. A pénztárhoz igyekezve a sor méretes volt, ezért nézelődtem. Fel is tűnt egy vörös keretbe foglalt felirat a falon: "A poroltót eltorlaszolni tilos!"

Mivel az említett tárgyal bennsőséges a viszonyom, ezért azonnal elkezdtem keresni, hogy hol van. Ki tudja még mit hoz a jövő, ugyebár. Akárhogy forgattam a fejem, nem láttam. Végül (jó két perc után) észrevettem.

Azért tartott olyan sokáig megtalálni, mert eltorlaszolta a jégkrémes hűtő, és csak a teteje lógott ki.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Vörös- erre a szó tisztára azt hittem, h a sokszor beígért bejegyzés lesz ez.Na akkor ismét csak fenyegetés volt(szerencsére).
:)

Névtelen írta...

A bejegyzés stílusa tisztára Adrian Mole. Jó...

stark írta...

A probléma az, hogy nem tudom ki az az Adrian Mole...:D

Névtelen írta...

Sue Townsend regényalakja, olvasd el a "naplóit" kurva jók!

Névtelen írta...

Ezt a poroltódolgot a héten vettem észre miután Benny jó negyed órán át a tescoba a hűtőt bámulta, hogy mit is akar enni. meglátom a feliratot... elgondolkodom.
Valahogy úgy éreztem valami hiányzik a képből.
Azonnal rájöttem mi okozta az érzést, amikor megláttam a hűtő mögött azt a piros valamit (mert abból a szögből kicsinek tűnt)
Éljen a biztonság ^_^

Adrian Mole meg kb. kötelező az első címe: A 13 és háromnegyed éves Adrian Mole Titkos Naplója, ha jól emléxem.

Névtelen írta...

Az Igen, talan igy