2008. február 24., vasárnap

Az Oscar gála

Ma este Shadowrun! Erről jobb ha mindenki tud, és jöttök is, mert olyan modulom van, hogy a herétek visszahúzódik a helyére tőle.

Viszont van egy úriember, aki ma nem jön... Az ok: mert Oscar-gálát néz. Cicától kaptam ezt az üzenetet, és azonnal elkezdtem röhögni (és masszívan visszatelefonálni Cic-nek, mert először nem hittem el, amikor elolvastam az SMS-t). A szemem még most is könnyes.

Aki ismeri a társaságot, az gondolom tudja ki ő, itt most inkább nem mondok nevet, nehogy offenzívan hasson.
XD

Na most megyek, kidobom a macskát, mert bemászott az ablakon.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

jólteszi az Előd(gondolom),az Oscar gála jó

stark írta...

Lehet, de nem jobb, mint a Shadowrun...

Névtelen írta...

Oscar gála csak évente egyszer van, szerepjáték meg hetente. Amúgy én is néztem amíg el nem aludtam..

Névtelen írta...

A Shadowrunról szó ne essék, épp elég a fentebbi bejegyzése Zolának.
Oscar... nézném én, de túl hosszú és sok az olyan rész benne, ami unalmas nekem.