2008. február 3., vasárnap

Ennyit a szellőztetésről

Anyám visszatért a Reichből, ahol kifejezetten jól érzi magát. Mindenesetre, elég volt egyetlen szippantást beleszívnia a napok óta szellőztetés alatt álló szoba levegőjébe, hogy érezze: itten bizony dohányoztak!

Március 1-én megy vissza anyám az árjákhoz, de ettől függetlenül többet cigi nem gyúlhat házon belül, még azoknak se, akik csak egy buli erejéig vannak itt. Gondolom érthető miért.

Más: holnap elvileg szorgalmi időszak. Végre! Nekem még csak négy tárgyam van, a többire majd úgy kell valahogy feljelentkeznem, valami lista alapján. Terrorban tart ez az etr már megint, úgy érzem.

Ha megint lesz valami gáz a TO-n akkor vérző/habzó szájjal fogok Login Adriennre rárontani, és ütlegelés közben azt fogom övülteni, hogy "Muskatnuß!!!". Majd, mint egy 28 héttel később szereplő, végigámokfutom a BTK-t a Petőfi Épületet beleszámolva.

Mellesleg holnap reggel korán kelek, hogy beérjek órára, meg tudjak kajcsizni a Kiván-chi-ban a társasággal. Én igyekszem mindenképp 1-re megjelenni a téren, remélem sikerül is.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó volt ez az ebéd.
Én voltam, aki majdnem elaludt.
Még jó, hogy Benny felhívott negyed 1-kor és így felébresztett.

stark írta...

Jaja, kurva jó volt. Az a szószos sült tészta és a csirke nagyon fincsi volt. És durva, hogy egy kis adag kaja csak 350, és így is jóllakik az ember...

Én hülye meg kértem a nagy adagot, és alig bírtam megenni...

Máskor is lehet ilyet, ha lesz pénzem, én mindenképp benne leszek...

Névtelen írta...

Zola, te csak ne falatozz, mint egy Úr, legalább 3 sör árával lógsz a fogorvosomnak :D

Névtelen írta...

Nekem miért nem szóltatok?:S

stark írta...

Miért, te nem szoktál hétfő délelőtt Szegeden lenni... Vagy tévedek?

stark írta...

Ja Sobi, a 650 forintos hagymás kínai tészta igazi ÚRI étek.:D Mellesleg hétvégén, ha találkozunk, odaadom a pézet...