2008. július 19., szombat

The boogeymen are coming

Vampire sztorit kreálom éppen tovább, és keresek méltó ellenfeleket a játékosoknak. Ezért a Wikipédián kutatgatok több természetfeletti lény leírása után. Hosszas keresgélés után a Wendigo, a Raksasha, és a Skin-walker után ráakadtam minden angolszász kisgyermek kedvencére: a Boogeymanre. Ekkor eszembe jutott, hogy mintha Athosz mesélt volna valamit erről a Wikipediás topicról. Gyorsan olvastam tovább. A cikk közepén van egy hosszú lista arról, hogy hogyan hívják a delikvenst a különböző országokban. Magyarországhoz írva ezt találtam:

  • Hungary - "Rézfaszú bagoly" the word literally means "copper penis owl", the expression is often used to frighten kids when they do something wrong or just to have them fear something, usually the expression is used in the following context "the copper penis owl will take you away".
Vagyis:

Magyarország - "Rézfaszú bagoly" a szó szerinti jelentése "copper penis owl", a kifejezés gyakran használatos gyerekek ijesztgetésére, amikor rosszat csinálnak, vagy csak meg akarják rémíteni őket, általában a következő kontextusban: "Elvisz a részfaszú bagoly!"

Emlékezzetek vissza, hogy kisgyermekként titeket hányszor ijesztgettek a Rézfaszú Bagollyal?

4 megjegyzés:

ThyGeeEph írta...

ááá éljen a wikiwandalizmus XD
a mumus nyomdabarátabb de külföldiéknek szerintem olyanmindegy..

aa és rakshasaaa tökkedvencem. szeretem hogy varázsolgatnak meeeg tökjó tigrisek meg minden.

amúgy mitszólnál egy ankeghez?
a doppelganger gondolom már túlzás lenne bár a karakterek könnyen felismerik a morgásáról meg büdi is..

Névtelen írta...

Rézfaszú bagollyal nem fenyegettek, viszont sokszor elküldtek a kurva anyámba.

:-)

Cica írta...

Mumus sztem gyakoribb, sztem én ezt a rézfaszú bagoly dolgot még nem is hallottam.
Amúgy szörnyek?
Van 4 DandD szörnyek könyvem, abban naon sok olyan van, ami Vampire-be is beleférhetne.

Cica írta...

Anyám megerősítette, tényleg így van a mumus. Neki még mondogatták is.
Asszem azért nem tudtam mer' old scool kifejezés.
Frissíthetne a wiki.