2008. április 25., péntek

Reggel 8-kor, a TIK-ben

Az este kifejezetten jól aludtam... a Fajó ágyában. Mátéval ugyanis megleptük Szilvit és Cicát egy látogatással. Hajnali 1-kor. Biztosítottam őket, hogy mivel jövő péntektől már a szomszédban fogok lakni (ó igen) ilyenekre nem fog többet sor kerülni.

Reggel felkeltem, és kint a nappaliban volt anyám, egy rozsdás reszelővel, ami megvéd a kenguruktól. Aztán kinyitottam a szemem, és rájöttem, hogy még mindig az ágyban vagyok. Odakinnt kurva hideg volt. Szegény Cica még akart inni egy kávét, de a kávézóban nem szolgálták ki, mert 8-kor van a nyitás, neki meg el kellett mennie a Forrás hotelhez, hogy összeszedjen egy csapat külföldi vallástudóst.

Mellesleg kapott egy vastag könyvet is, amiben német nyelvű vallási statisztikák vannak. Minden szociológus álma. Azért, csak úgy zárójelben, amikor németek elkezdenek embereket vallási alapon listázni, az nekem mindig gyanús. Lehet Cic nemsokára egy csapat rémült zsidót fog leterelni az alagsorba, és lesz nála egy zsák mezőgazdasági vegyszer...

Na, inkább megyek a dolgomra, ahelyett, hogy baromságokat körmölök a blogba.

Csak kéne az a rohadt reszelő... Hátha erre jön egy kenguru...

6 megjegyzés:

Cica írta...

A könyv német nyelvű, de csak azért mert az egyik író német... a másik Tomka.
(angolul is benne vannak az adatok)
És ne feltételezgess te itt semmi baromságot.
A dupla presszó kávém meg sikeresen megkaptam miután visszajöttem a Forrásból. Sokkal jobban telt onnantól kezdve a napom.
Hehe, az estéről meg neten inkább nem nyilatkozom...

stark írta...

Ehem, ehem, el tudom képzelni...:D

Cica írta...

Mondom a kulcsszót: finálénak két absinte...

stark írta...

"Iszunk valami töményet?"

Cica írta...

NEM IGAZ!!!!
NEM TÖRTÉNT MEG!!! >_<
HAZUDSZ!!!

Most meg mire tiltakozhattam volna, már ott volt az orrom előtt.
Utána meg, amikor a WC-ből visszafelé elmentem a pult mellett, oda lettem hívva és már ott várt a következő... shh... szörnyű... zöld ördög... fúj.

Mester Úr írta...

:DD