2009. február 14., szombat

Suit up!

Ma Gyökkettő koncetre akartam menni, de rájöttem, hogy nem, mert 600 a belépő, meg még ráadásul Előddel megterveztük előre az öltönyös partyzást. Szóval Suit up! és elindulunk a Sziklába, illetve megtekintjük az új bajai szórakozóhelyet, a Secret-et.

Kívánjatok szerencsét, én rosszat sejtek...

P.S.: Rosszat sejtettem, és a végeredmény még rosszabb lett. Semmi normális programunk nem volt, és a végén a Riverben kötöttünk ki, ahol egy karaoke est keretében kommunista partizán nótákat hallgattunk - többek között - az ötszáz forintos sör mellett. Előd ráadásul még el kellett hogy jöjjön ide, mert öcsém öltönynadrágját kapta kölcsön. Neki most még haza is kell csoszognia a zergebaszó hidegben.

Hiába, neki minden nap egy Exodus...

1 megjegyzés:

Mykee írta...

Érdekes, hogy a Gyök2 koncert majdnem mindig fizetős. Annyira azért nem jók, hogy fizessek értük állandóan, főleg hogy sokkal jobb bandák ingyen szoktak játszani. Na mindegy.

Előd meg él még egyáltalán? Ezer éve nem láttam, nemhogy Armstrongban, de sehol sem. Biztos a Stronghoz már túl értelmiségi és még a végén füstös lesz a ruhája vagy ilyesmi.