2008. december 30., kedd

Karácsony után

A kávé

Apámnál voltunk. Öcsém a kanapén feküdt, és próbált aludni, de nem sikerült. Később felhívtam rá a figyelmét, hogy egy olyan szobában, ahol két ember beszélget, és nézi közben a tévét, határozottan nehéz aludni. Ezt az érvelést nem fogadta el.

"Kérsz egy kávét, mielőtt hazavinnélek?" mondta apám.

Éppen elbambultam, ezért a következőt mondtam:
"Hát fater, nem tudom, az igazság az, hogy kurva szar kávét főzöl"

Egy pillanatnyi csend.

"Hát, bazd meg!" válaszolt apám.

A légfrissítő

Valamin éppen gondolkodtam. Végigsétáltam a konyhán a WC felé. Egy pillanatra megálltam, elmerengtem, aztán jobbra fordítottam a fejem. Ott volt a polcon anyám új légfrissítője. Olyan, mint amit a TV-ben reklámoznak, ami időnként fúj egyet.

Pont szemmagasságban lett elhelyezve.

Pofán fújt. A geci szerintem tudta, hogy ott vagyok.

A telefon

Kurva álmosan ballagtam ki a szobából, mert csöngött a vezetékes telefon. A sztorihoz tudni kell, hogy öcsémnek van egy nagyon fontos otthoni szabálya: nem veszi fel a vezetékes telefont, mert úgysem őt keresik.

Odaértem, és már majdnem elértem a telefont, amikor az öcsém kiszólt a szobából a félig csukott ajtón keresztül.

"Ne vedd fel!" szólt rám "A Sátán az, és el akar csábítani!"

A kezem a telefontól fél méterre megállt. Egy pillanatig kómás fejjel bámultam magam elé, aztán lassan - nagyon lassan - visszahúztam a kezem, és lefeküdtem aludni.

Ki tudja, hátha tényleg a Sátán volt...

A barátnő

"Azért az szánalmas" mondta öcsém "hogy a fater már lassan ötven éves, lehasznált állapotban van, és neki van barátnője, nekünk meg nincs"

És tényleg. Valóban, szánalmasak vagyunk.

A névnap

Ádám/Éva napján küldtem egy SMS-t Cicának, hogy boldog névnapot kívánjak. Erre visszaírt, hogy nekem meg a családnak meg boldog karácsonyt.

"Hoppá" gondoltam magamban "Erről az apróságról megfeledkeztem. Igen, karácsony is ilyenkor van..."

Előfordul az ilyen, ha az ember a karácsonyt az agyának az "ünnepek, amelyek létezését próbálom ignorálni" nevű szekciójában helyzi el.

Mellesleg egyébként ha valaki elfelejtene nekem karácsonyi üdvözlő SMS-eket küldeni (mert bizonyára emberek hatalmas tömegeinek ez az első dolga karácsonykor), az még véletlenül se érezze rosszul magát, ugyanis a tényt, hogy nem kapok 8 "Boldog karácsonyt" SMS-t ugyanúgy tudom értékelni, mint azt a 3-at, amit idén kaptam.

Egyébként milyen vallású legyek ahhoz, hogy elkerüljem a karácsonyt, anélkül, hogy zsidó lennék?

5 megjegyzés:

Mester Úr írta...

Legyél muszlim:D. Ők egyenesen elkerülnek minden karácsonyt és karácsonyozót...

Mykee írta...

Legyél valami szekta tagja ami olyan mint a kereszténység, csak nem ünnepli a karácsonyt. Vagy ha már itt tartunk, alapíts egy ilyen szektát, manapság már mindenki megteheti.

Névtelen írta...

Nekem a második sztori a kedvencem:D Annyira előttem van

Mester Úr írta...

Vagy hibernáltasd magad... És akkor még kevesebb lesz az esélye, hogy egy "BAZDMEG" után fölrobban a Föld:D

Névtelen írta...

Légy Jedi!