2008. augusztus 14., csütörtök

Hey

Legeslegelőszöris, Boldog Szülinapot Gőtének, akinek nemrég volt a szülinapja, ahol Athosz meg ő folyamatosan bizonygatták, hogy buzi vagyok, és még a faszukat is mutogatták a gyanútlanoknak. Én meg széthánytam a WC-t.

A munkafronton változás történt, most egy zöldségüzemben dolgozom, igaz csak alkalomszerűen. A krumpliszsákok töltésétől hamar megfájdul az ember karja. Pályáztam ugyan még egy recepciós állásra is, de arra sajnos nem vettek fel.

Egyenlőre ennyi. Rájöttem, hogy most úgy nagyon nem tudok mit írni...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ilyen nem is történt..

Cica írta...

Oh, dehogy nem XD
Nagyon meztelenkedős kedvetekben voltatok Gőtével... hehe.
Iszonyat sokat elfogyasztottunk italból, de speciel én nem voltam másnapos, gyomrom kicsit gyenge volt, de du-ra az is elmúlt.
Még 1x Boldog Szülinapot Gőtének.

Mykee írta...

Mikor buli van akkor mindenkinek megvan a maga jellegzetessége. Erről kanyarítok is egy bejegyzést majd.

Zola ha megkérhetnélek akkor légy oly kedves cseréld ki a linkek között a filmes blogom. Újra aktív, de most új címen.

http://www.moviesbymykee.blogspot.com/