2008. január 31., csütörtök

After

Tegnap este lezajlott a szülinapi buli (ismét) köszönöm mindenkinek a részvételt, jó volt végre újra összezörrenni a társasággal. Athosz ha még egyszer pálinkával a kezében jön felém, és ívásra akar rábírni, akkor kinyírom a picsába.

Másnap reggel iszonyat szar volt összeszedni a romokat, ráadásul maradt még két liter bor, és egy kis pálesz.

Hazaérve Schoblocher és Földes azzal fogadtak, hogy az orosz mod amit a Flashpointhoz letöltöttem, valszeg vírusos volt, és kinyírta a gépet.

Na most a követekező dolgok történtek:
- Schobi véletlenül a D meghajtóra telepítette a Windowst.
- Emiatt megszüntettem a D partíciót, és a C-re telepítettem.
- Amikor csinálni akartam D partíciót, a Windows orvul rátelepítette magát. Mellesleg a partíció E meghajtó névre hallgat, mert közben a DVD meghajtó kinevezte magát D meghajtónak.
- Most két Windows van a gépen. Para nagyon. Az egyiket formázzuk.

Csak az idegesít, hogy tölthetem megint le a Flashpoint GOTY Editiont:(

3 megjegyzés:

ThyGeeEph írta...

Két napja szedtem le. Szóljha kell esetleg=)

stark írta...

Töltöm már én is, holnapra lejön!

Névtelen írta...

Zola, ha még egyszer SCH-val írod a Sobit, teszek még pár windowst a géped legkülönbözőbb helyeire, amiről nem is álmodnál, az biztos